اخذ ایزو | مدرک ایزو | مشاوره ایزو | استقرار ایزو
Facebook Twitter Google Email Pinterest WhatsApp Telegram
  • خبرنامه
  • ارتباط با ما
  • ٰسؤالات متداول
  • استعلام مدارک
Facebook Twitter Google Email Pinterest WhatsApp Telegram
مشاوره ایزو | اخذ ایزو معتبر | گواهینامه ایزو مشاوره ایزو | اخذ ایزو معتبر | گواهینامه ایزو
Select category
  • Select category
  • مشاوره و اخذ ایزو
    • ایزو های آموزشی و تحصیلی
    • ایزو های صنایع غذایی
    • ایزو های فناوری اطلاعات
    • ایزو های مدیریت و سازمان
    • ایزو های موسسات مالی و بانکی
    • ایزوهای تجارت و بازرگانی
    • ایزوهای صنعت و معدن
    • ایزوهای مراکز درمانی
    • ایزوهای مشاغل و خدمات
    • ایزوهای مشتری مداری
  • Login / Register
0 Wishlist
0 items / 0 تومان
Menu
مشاوره ایزو | اخذ ایزو معتبر | گواهینامه ایزو مشاوره ایزو | اخذ ایزو معتبر | گواهینامه ایزو
0 items / 0 تومان
Browse Categories
  • ایزو صنایع غذاییایزو صنایع غذایی
  • ایزو صنعت و معدنایزو صنعت و معدن
  • ایزو فناوری اطلاعاتایزو فناوری اطلاعات
  • ایزو مشاغل و خدماتایزو مشاغل و خدمات
  • ایزو تجارت و بازرگانیایزو تجارت و بازرگانی
  • ایزو مشتری مداریایزو مشتری مداری
  • ایزو آموزشی و تحصیلیایزو آموزشی و تحصیلی
  • ایزو مراکز درمانی و بهداشتیایزو مراکز درمانی و بهداشتی
  • ایزو موسسات مالی و بانکیایزو موسسات مالی و بانکی
  • ایزو مدیریت و سازمانایزو مدیریت و سازمان
  • صفحه نخست
  • ایزوهای پرکاربرد
    • ایزوهای مادر مشاغل
      • ایزو مدیریت کیفیت – ISO 9001:2015
      • ایزو مدیریت محیط زیست – ISO 14001:2015
      • ایزو مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای – ISO 45001:2018
      • ایزو ارزش نام تجاری – ISO 10668:2010
      • ایزو رسیدگی به شکایات مشتری – ISO 10002:2018
      • ایزو سنجش رضایت مشتری – ISO 10004:2018
    • ایزوهای IT و تبلیغاتی
      • ایزو مدیریت مخاطرات امنیتی – ISO/IEC 27001:2013
      • ایزو مدیریت امنیت اطلاعات سازمان – ISO/IEC NP 27002
      • ایزو مدیریت اطلاعات طبقه بندی شده – ISO/IEC 19790:2012
      • ایزو تکنولوژی گرافیک، رنگ چاپ در چاپخانه – ISO 2846-1:2017
      • ایزو دسترسی در تحقیقات و تبلیغات – ISO/PRF 20252
    • ایزوهای صنعت و معدن
      • مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی – HSE-MS
      • مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی – ISO 20815:2018
      • مدیریت کیفیت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی – ISO/DIS 29001
      • سیستم های حمل و نقل هوشمند – ISO 15622:2018
      • ایزو مدیریت حمل و نقل عمومی – ISO/NP 24014-1
    • ایزوهای آموزشی و توریستی
      • ایزو کیفیت واحد آموزش سازمان – ISO 29993:2017ISO/DIS 10015
      • سیستم های مدیریت برای سازمان های آموزشی – ISO 21001:2018
      • ایزو کیفیت خدمات توریستی – ISO/NP 18513
    • ایزوهای صنایع غذایی و بهداشتی
      • ایزو مدیریت ایمنی مواد غذایی
      • ایزو مدیریت بهداشت موادغذایی – HACCP
      • ایزو شرایط مطلوب زیرساختار کشاورزی – GMP
      • ایزو کیفیت آزمایشگاه ها – ISO/AWI 15189
      • مدیریت تجهیزات پزشکی – ISO 13485:2016
  • مطالب آموزشی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
  • نمونه گواهی ایزو
  • اعتبار و مجوزها
-14%
در انتظار تصویر محصول
Click to enlarge
خانهمشاوره و اخذ ایزوایزوهای مشتری مداری استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری
Previous product
مكان گيرنده
استاندارد ایزو بررسی ساخت و ساز و مواد تشکیل دهنده محصولات 700,000 تومان
Back to products
Next product
مكان گيرنده
استاندارد ایزو کسب و کار اشتراکی 700,000 تومان

استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری

700,000 تومان 600,000 تومان

افزودن به علاقه مندی ها loading
اضافه شد! مشاهده لیست علاقه مندی ها
محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها
Compare
دسته: ایزوهای مشتری مداری برچسب: ISO 10001, رضایت, مشتری
Share
Facebook Twitter Google Email Pinterest WhatsApp Telegram
  • توضیحات
  • نظرات (0)
  • Shipping & Delivery
توضیحات

در عصر جدید، وفاداری مشتری به محصول ارائه شده یک فاکتور مهم برای دستیابی به تجارتی پرسود می باشد. بنابراین، ISO اقدام به تدوین یک سری استانداردهایی نمود که به سازمان ها برای طراحی، نگهداری و توسعه رضایتمندی مشتری از طریق رویکردی نظام مند کمک می کند. این استاندارد مربوط به وعده هایی است که شرکت و یا سازمان در قبال رفتار خود حین ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می دهد.
ایزو 10001 برای هر سازمانی فارغ از نوع، انداره و محصول ارائه شده می باشد.
تعدادی از دلایلی که سازمان به حصول اطمینان از رضایت مشتری از خدمات خود نیاز دارد در زیر آمده است:
91 درصد از مشتریان ناراضی به هیچ وجه دوباره حاضر به خرید از شما نمی باشند.
به ازای هر مشتری که علنی ابراز ناراحتی می کند، 26 نفر دیگر هستند که به خود زحمت اعتراض را نمی دهند.
70 درصد از مشتریانی که ابراز نارضایتی می کنند، در صورتی که مشکل آن ها را حل نمایید، حاضر به استفاده مجدد از خدمات شما هستند.
تقریبا 70 درصد دلایل قابل تشخیص نارضایتی مشتری به کیفیت خود محصول وابسته نیستند، بلکه دلیل اصلی در کیفیت ضعیف سرویس دهی می باشد.
هزینه جذب مشتری جدید تقریبا 5 برابر هزینه نگهداری مشتری قدیمی است.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shipping & Delivery

محصولات مرتبط

استاندارد 10002
Compare
Close

استاندارد ایزو رسیدگی به شکایات مشتری

700,000 تومان

استاندارد ISO 10002 راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک نیز می باشد.

هدف این استاندارد کمک رساندن به سازمان ها ، مشتریان و کلیه طرف های ذینفع می باشند.

سازمان هنگامی که شکایتی را از مشتری دریافت می کند این شکایات می تواند فرصت های زیادی را برای بهبود در محصولات و فرایندها در اختیار سازمان قرار دهد و در صورتیکه فرآیند رسیدگی به شکایات به درستی انجام شود ، اعتبار و شهرت سازمان نیز خواهد سازمان دولتی یا خصوصی و یا کوچک و بزرگ باشد خواهد شد.

این استاندارد و استانداردهای بین المللی مشابه به دلیل داشتن رویکرد نظام مند و یکسان با شکایات می تواند به راحتی مورد استفاده سازمان ها قرار بگیرد. فرآیند رسیدگی به شکایات برای سازمان هایی که محصولاتی را ارائه می کنند( به عنوان مواد اولیه) و یا محصولاتی را دریافت می نمایند این استاندارد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این ایزو به جنبه های مختلف رسیدگی شکایات می پردازد که در زیر آمده است : ارتقای رضایتمندی مشتری با ایجاد محیطی مشتری محور که آماده دریافت بازخورد ها بوده( مخصوصا شکایات) و هر گونه شکایت دریافتی را حل و فصل کرده  و توانایی  سازمان را در ارتقای محصول و خدمات مشتری بالا می برد.

  • دخیل کردن مدیریت ارشد و کمیته با استفاده از آموزش کافی و بکارگیری منابع که شامل آموزش پرسنل می شود.
  • درک و پوشش نیاز ها و انتظارات شکایات انجام شده
  • فراهم کردن پروسه ای باز وبا دسترسی آسان برای شکایات
  • بررسی و ارزیابی شکایات بمنظور ارتقاء کیفیت محصول و خدمات مشتریان
  • بازرسی پروسه رسیدگی  به شکایات
  • بررسی کارائی و موثر بودن پروسه رسیدگی به شکایات
افزودن به علاقه مندی ها loading
اضافه شد! مشاهده لیست علاقه مندی ها
محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها
افزودن به سبد خرید
Quick View
-7%
استاندارد ایزو 10004
Compare
Close

استاندارد ایزو سنجش رضایت مشتری

700,000 تومان 650,000 تومان

استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتری ISO 10004 چار چوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است

این استاندارد بین‌المللی ( رضایت مشتری ISO 10004 ) راهنماییهایی برای طراحی و بکارگیری یک فرایند کارا و اثربخش رسیدگی به شکایات برای هر نوع فعالیت تجاری یا غیر تجاری، شامل موارد مرتبط با تجارت الکترونیک فراهم می‌نماید. هدف این استاندارد ، نفع رساندن به یک سازمان و مشتریانش، شاکیان و سایر طرفهای ذینفع می‌باشد . اطلاعات بدست آمده از فرآیند رسیدگی به شکایات می‌تواند به بهبود در محصولات و فرآیندها منتهی گردد و جایی که شکایات بطور صحیح مورد رسیدگی قرار گیرد، می‌تواند شهرت سازمان را بدون توجه به اندازه، موقعیت و وضعیت آن بهبود بخشد. در فضای بازار جهانی، ارزش یک استاندارد بین‌المللی بیشتر مشهود می‌گردد، بدلیل اینکه در برخورد مصرانه با شکایات ایجاد اعتماد می کند .

یک فرآیند کارا و اثربخش رسیدگی به شکایات، هم نیازهای سازمان‌هایی که محصول را تامین می‌کنند و هم آنهایی که دریافت کننده آن محصولات هستند را منعکس می‌نماید .
تشویق به باز خورد مشتری، از جمله شکایات وقتی که مشتری ناراضی است، می‌تواند فرصتهایی برای حفظ یا دستیابی به وفاداری و تائید مشتری، و بهبود داخلی و رقابت بین‌المللی ایجاد نماید .

بکارگیری فرآیند توصیف شده در این استاندارد بین‌المللی  ( رضایت مشتری ISO 10004 ) می‌تواند :

  • برای شاکی امکان دسترسی به فرآیندی آزاد و مسئول در رسیدگی به شکایات را فراهم نماید.
  • رسیدن توانایی سازمان به حل شکایات در حالت مصرانه سیستمی و مسئولانه، برای رضایتمندی شاکی و سازمان
  • رسیدن توانایی سازمان به شناسایی روندها و حذف علل شکایات، و بهبود فعالیتهای  سازمان
  • کمک به سازمان در ایجاد یک رویکرد مشتری مدار برای حل شکایات، و تشویق کارکنان در جهت بهبود

 مهارتهای کارکردن با مشتریان، و فراهم کردن پایه و اساسی برای بازرسی وتجزیه وتحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به شکایات، حل شکایات، و بهبودهای ایجاد شده فرآیندی .
سازمانها مایلند فرآیند رسیدگی به شکایات را در ارتباط با علائم رضایت مشتری از رفتار و فرآیندهای حل اختلاف بیرونی بکار گیرند .

این استاندارد بین‌المللی ( رضایت مشتری ISO 10004 ) با ISO 9001 و ISO 9004 سازگار است و اهداف این دو استاندارد را در بکارگیری کارا و اثربخش یک فرآیند رسیدگی به شکایات پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند بطور مستقل استفاده شود .

افزودن به علاقه مندی ها loading
اضافه شد! مشاهده لیست علاقه مندی ها
محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها
افزودن به سبد خرید
Quick View
مكان گيرنده
Compare
Close

استاندارد ایزو حل اختلاف با مشتری

800,000 تومان

ایزو 10003:2007 به سازمانها در برنامه ریزی، طراحی، تهیه، اجرا، نگهداری و پیشرفت پروسه حل اختلاف موثر و کارآمد کمک می کند. این استاندارد به سازمان در تشخیص، مدیریت و درک میزان موفقیت رسیدگی به شکایات مشتری کمک می کند.
ایزو 10003:2007 برای هر نوع سازمانی قابل استفاده است و درباره زمان و نحوه حل اختلاف به سازمان ها کمک می کند.

اجراي اين استاندارد مي تواند:

  • فرايند حل اختلافات را به گونه اي انعطاف پذير تهيه كند كه در مقايسه با فرايندهاي مرتبط با دادگاه بتواند ارزان تر، ساده تر و سريعتر باشد.
  • كمك به ايجاد رضايت مشتري و وفاداري الگويي را تهيه كند تا افراد و سازمانها توانايي ارزيابي ادعاهاي سازمانها و تهيه كنندگان مبني بر عملكرد كارا، اثربخش و بيطرفانه را داشته باشند.
  • كمك به اطلاع رساني كاربران بالقوه حل اختلافات درباره شرايط دسترسي، هزينه و پيامدهاي قانوني.
  • فراهم كردن توانايي سازمان براي شناسايي و رفع علل اختلافات.
  • بهبود روش رسيدگي به شكايات و اختلافات سازمان.
  • تهيه اطلاعات اضافي كه مي تواند به بهبود فرايندها و محصولات سازمان كمك كند.
  • بهبود شهرت و اعتبار سازمان يا دوري از آسيب زدن به آن .
  • بهبود رقابت هاي داخلي و خارجي.
  • اعتماد سازي پايدار و عادلانه در مورد اختلافات در بازار جهاني .

اين استاندارد بين المللي، توصيه هايي در جهت برنامه ريزي، طراحي، توسعه، اجرا، نگهداري و بهبود فرايند اثربخش و كاراي حل اختلافات را براي شكاياتي كه توسط سازمان حل نشده است فراهم مي آورد.

برای اطلاعات بیشتر راجع به این ایزو کلیک نمایید.

افزودن به علاقه مندی ها loading
اضافه شد! مشاهده لیست علاقه مندی ها
محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها
افزودن به سبد خرید
Quick View
close
Products
  • سیستم مدیریت توسعه پایدار ISO 37101:2016 700,000 تومان
  • استاندارد تعمیرات و نگهداری تجهیزات پتروشیمی و شرکت نفت ISO14224:2016 800,000 تومان
  • استاندارد اسناد و اطلاعات مدیریت ISO 15489-1 :2016 700,000 تومان
  • فناوری اطلاعات، فنون امنیتی، تفسیر شواهد رقمی (دیجیتالی) ISO 27042:2015 800,000 تومان
  • استاندارد فناوری اطلاعات ، فنون امنیتی برای ابر کامپیوترها ISO IEC 27018:2014 800,000 تومان
Recent Posts
  • نقطه مراقبت (POCT) ISO 22870-2016
    نقطه مراقبت (POCT)-ISO 22870:2016
    فروردین ۲۲, ۱۳۹۶ No Comments
  • استاندارد منسوجات iso 18254-2016
    استاندارد منسوجات ISO18254-1:2016
    فروردین ۲۱, ۱۳۹۶ No Comments
  • استاندارد ارزیابی نویز iso 1996-a-2016
    استاندارد اندازه گیری و ارزیابی نویز محیط زیست ISO 1996-1:2016
    فروردین ۱۹, ۱۳۹۶ No Comments
اصفهان، برج عالم آراء، طبقه ۶ واحد ۶۰۲
Phone: (+۹۸)۰۲۱-۲۸۴۲۸۴ داخلی ۲
Fax: (+۹۸) ۰۲۱-۲۸۴۲۸۴۸۵
مقالات ایزو
  • فروش و دانلود استانداردهای برق الکترونیک IEC
    آذر ۲۲, ۱۳۹۴ No Comments
  • ISO 17025 (کیفیت آزمایشگاهی)
    اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ No Comments
  • ۱۰۰۰۲ ISO (کنترل شکایات)
    فروردین ۲۸, ۱۳۹۳ No Comments
وب سایت های ما
  • هلدینگ توسعه دهندگان
  • بنیاد آموزش مجازی
  • مجله موفقیت
لینک های اصلی
  • سؤالات متداول ایزو
  • نمونه مدارک ایزو
  • مجوزهای ایزومستر
  • حسن انجام کار ایزو
  • درباره ایزومستر
  • تماس با ایزومستر
مشاوره و اخذ ایزو
  • ایزو های مدیریت و سازمان
  • ایزوهای صنعت و معدن
  • ایزوهای صنایع غذایی
  • ایزوهای فناوری اطلاعات
  • ایزوهای مشتری مداری
  • ایزوهای آموزشی و تحصیلی
ایزومستر ۱۳۹۸ حقوق طراحی و اجرا متعلق است به مرکز هلدینگ توسعه دهندگان-طراحی تخصصی وب سایت و سئو. استدیو تدْسا.
  • Menu
  • Categories
  • ایزو صنایع غذاییایزو صنایع غذایی
  • ایزو صنعت و معدنایزو صنعت و معدن
  • ایزو فناوری اطلاعاتایزو فناوری اطلاعات
  • ایزو مشاغل و خدماتایزو مشاغل و خدمات
  • ایزو تجارت و بازرگانیایزو تجارت و بازرگانی
  • ایزو مشتری مداریایزو مشتری مداری
  • ایزو آموزشی و تحصیلیایزو آموزشی و تحصیلی
  • ایزو مراکز درمانی و بهداشتیایزو مراکز درمانی و بهداشتی
  • ایزو موسسات مالی و بانکیایزو موسسات مالی و بانکی
  • ایزو مدیریت و سازمانایزو مدیریت و سازمان
  • صفحه نخست
  • نمونه مدرک ایزومستر داخلی
  • سوالات متداول متقاضیان ایزو
  • مقالات راهنما و آموزشی ایزو
  • کانال تلگرام ایزومستر
  • تماس با کارشناس ایزو (آقای نادری)
  • Wishlist
  • Login / Register

Shopping cart

close

Sign in

close

Lost your password?
No account yet? Create an Account
Scroll To Top