استاندارد ایزو حل اختلاف با مشتری
ایزو 10003:2007 به سازمانها در برنامه ریزی، طراحی، تهیه، اجرا، نگهداری و پیشرفت پروسه حل اختلاف موثر و کارآمد کمک
استاندارد ایزو رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002
استاندارد ISO 10002 راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها اعم
استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری ISO 10001
برای بسیاری از سازمان ها حفظ سطح بالایی از رضایت مشتری چالش بزرگی می باشد. استفاده از منشور رضایت مشتری،
استاندارد ایزو سنجش رضایت مشتری ISO 10004
استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتری ISO 10004 چار چوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت