ایزو 26000

استاندارد راهنما است و نکاتی در مورد مسئولیت اجتماعی ارائه می دهد. و استاندارد گواهی نخواهد بود ولی فعالیت های بهتری ارائه می دهد که سازمان ها می توانند این اصول را در فعالیت ها، زنجیره تامین و بازار خودشان بکار گیرند. این استاندارد ،

مسئولیت اجتماعی را بعنوان مسئولیت سازمان تعریف می کند که اثرات تصمیم گیری و فعالیت های آن بر جامعه و محیط زیست را از طریق رفتار اخلاقی و شفاف بیان می کند:

در توسعه پایدار ، شامل سلامتی و رفاه جامعه دخالت دارد. انتظارات سهامداران را لحاظ می کند مطابق با قانون عملی بوده و با نمودهای بین المللی رفتار منطبق است در سازمان یکپارچه شده و اجرا می شود این استاندارد برای هر نوع سازمان، کوچک و بزرگ، دولتی ، تجاری یا غیر دولتی معتبر است

مزایا

با بکارگیریایزو 26000 می توانید پروسه های داخلی خود را بهینه کرده و از انطباق بین سیستم مدیریتی و تلاش های خود در مسئولیت اجتماعی و دوام پذیری مطمئن شوید شما بعنوان سازمانی مسئول می توانید با شرکاء ودولت و رسانه و تامین کنندگان، مشتریان و جامعه ای که در آن فعالیت می کنید،رابطه خود را بهتر کنید ارتقاء و حفاظت برند می تواند با جلب اعتماد سهام داران بدست آید، و شهرت بد در کنار بحران های شهرت می تواند کمتر شود. افزایش شهرت ، اخلاق کارکنان و نیز توانایی جذب و بازگشت کارگران را بهبود می بخشد. سرمایه گذاران، حمایت کنندگان مالی و مجامع مالی نیز علاقه بیشتری به سرمایه گذاری در سازمان های اخلاق مدار دارند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *