WOOCOMMERCE

PRODUCTS ON SALE

Products with sale prices

استاندارد ایزو سنجش رضایت مشتری

700,000 تومان 650,000 تومان

استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتری ISO 10004 چار چوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است

این استاندارد بین‌المللی ( رضایت مشتری ISO 10004 ) راهنماییهایی برای طراحی و بکارگیری یک فرایند کارا و اثربخش رسیدگی به شکایات برای هر نوع فعالیت تجاری یا غیر تجاری، شامل موارد مرتبط با تجارت الکترونیک فراهم می‌نماید. هدف این استاندارد ، نفع رساندن به یک سازمان و مشتریانش، شاکیان و سایر طرفهای ذینفع می‌باشد . اطلاعات بدست آمده از فرآیند رسیدگی به شکایات می‌تواند به بهبود در محصولات و فرآیندها منتهی گردد و جایی که شکایات بطور صحیح مورد رسیدگی قرار گیرد، می‌تواند شهرت سازمان را بدون توجه به اندازه، موقعیت و وضعیت آن بهبود بخشد. در فضای بازار جهانی، ارزش یک استاندارد بین‌المللی بیشتر مشهود می‌گردد، بدلیل اینکه در برخورد مصرانه با شکایات ایجاد اعتماد می کند .

یک فرآیند کارا و اثربخش رسیدگی به شکایات، هم نیازهای سازمان‌هایی که محصول را تامین می‌کنند و هم آنهایی که دریافت کننده آن محصولات هستند را منعکس می‌نماید .
تشویق به باز خورد مشتری، از جمله شکایات وقتی که مشتری ناراضی است، می‌تواند فرصتهایی برای حفظ یا دستیابی به وفاداری و تائید مشتری، و بهبود داخلی و رقابت بین‌المللی ایجاد نماید .

بکارگیری فرآیند توصیف شده در این استاندارد بین‌المللی  ( رضایت مشتری ISO 10004 ) می‌تواند :

  • برای شاکی امکان دسترسی به فرآیندی آزاد و مسئول در رسیدگی به شکایات را فراهم نماید.
  • رسیدن توانایی سازمان به حل شکایات در حالت مصرانه سیستمی و مسئولانه، برای رضایتمندی شاکی و سازمان
  • رسیدن توانایی سازمان به شناسایی روندها و حذف علل شکایات، و بهبود فعالیتهای  سازمان
  • کمک به سازمان در ایجاد یک رویکرد مشتری مدار برای حل شکایات، و تشویق کارکنان در جهت بهبود

 مهارتهای کارکردن با مشتریان، و فراهم کردن پایه و اساسی برای بازرسی وتجزیه وتحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به شکایات، حل شکایات، و بهبودهای ایجاد شده فرآیندی .
سازمانها مایلند فرآیند رسیدگی به شکایات را در ارتباط با علائم رضایت مشتری از رفتار و فرآیندهای حل اختلاف بیرونی بکار گیرند .

این استاندارد بین‌المللی ( رضایت مشتری ISO 10004 ) با ISO 9001 و ISO 9004 سازگار است و اهداف این دو استاندارد را در بکارگیری کارا و اثربخش یک فرآیند رسیدگی به شکایات پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند بطور مستقل استفاده شود .

استاندارد ایزو مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

700,000 تومان 600,000 تومان

با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در  صنایع  نفت ، گاز و پتروشیمی و خطرات بالقوه ای که این بخش از صنایع برای مردم و محیط زیست دارد به منظور جلوگیری از وقوع حوادث و جرایم و به علت حساسیت دولتها و مردم بر روی مسئله ایمنی و حفظ محیط زیست ،‌ شركت هاي نفتي عضو  OGP اقدام به تدوین استانداردهای برای ایمنی و زیست محیطی نمودند که به HSE-MS مشهور شدند .
اهمیت و نقش سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS برگرفته از سه عنصر سلامتی (Health) ، ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment) می باشد. امروزه با توجه به رشد صنایع تولیدی توجه به مسائل ایمنی و سلامت انسان ها و همچنین حفظ  محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است. عدم رعایت مسائل ایمنی در سازمان ها خسارت های مالی و جانی زیادی دربرداشته و اثرات کوتاه مدت یا بلندمدت متعددی را بر سلامت انسان ها داشته است. از این رو استقرار سیستمی با رویکرد مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمان ها امری ضروری است.
HSE   ضمن كاهش هزينه ها و مخاطرات و افزايش ايمني و فرصتها، امكان مميزي يكپارچه و مطمئن را نيز فراهم مي آورد. بدين ترتيب در كنار هم قرار گرفتن اين سه مقوله تحت مديريت يكپارچه، اثرات سينرژيك و هم افزايي قابل ملاحظه اي بر يكديگر داشته و نتايج مثبت جمع جبري آن، به مراتب بيشتر از گذشته خواهد بود .
وزارت نفت پیاده سازی HSE-MS را جهت کلیه پیمانکاران خود الزام کرده و در مناقصات پیمانکاران باید شواهدی مانند گواهینامه یا نظامنامه HSE در ارتباط با پیاده سازی این الزامات ارائه کنند در غير این صورت از سيكل مناقصه خارج می شوند .

 

استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری

700,000 تومان 600,000 تومان

در عصر جدید، وفاداری مشتری به محصول ارائه شده یک فاکتور مهم برای دستیابی به تجارتی پرسود می باشد. بنابراین، ISO اقدام به تدوین یک سری استانداردهایی نمود که به سازمان ها برای طراحی، نگهداری و توسعه رضایتمندی مشتری از طریق رویکردی نظام مند کمک می کند. این استاندارد مربوط به وعده هایی است که شرکت و یا سازمان در قبال رفتار خود حین ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می دهد.
ایزو 10001 برای هر سازمانی فارغ از نوع، انداره و محصول ارائه شده می باشد.
تعدادی از دلایلی که سازمان به حصول اطمینان از رضایت مشتری از خدمات خود نیاز دارد در زیر آمده است:
91 درصد از مشتریان ناراضی به هیچ وجه دوباره حاضر به خرید از شما نمی باشند.
به ازای هر مشتری که علنی ابراز ناراحتی می کند، 26 نفر دیگر هستند که به خود زحمت اعتراض را نمی دهند.
70 درصد از مشتریانی که ابراز نارضایتی می کنند، در صورتی که مشکل آن ها را حل نمایید، حاضر به استفاده مجدد از خدمات شما هستند.
تقریبا 70 درصد دلایل قابل تشخیص نارضایتی مشتری به کیفیت خود محصول وابسته نیستند، بلکه دلیل اصلی در کیفیت ضعیف سرویس دهی می باشد.
هزینه جذب مشتری جدید تقریبا 5 برابر هزینه نگهداری مشتری قدیمی است.