نمایش یک نتیجه

Show sidebar
مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو تحقیق بازاری

700,000 تومان

اگر سازمان ها به اجرای تحقیقات بازاری بپردازند، نمایش بهترین عملکرد، محرک قدرتمندی است برای مشتریان و رقبای به القوه.
ایزو 20252 استاندارد بین المللی جدیدی است که جانشین استانداردهای ملی موجود شده و سطح مشترکی از کیفیت برای تحقیقات بازاری بطور جهانی تعیین می کند.
این استاندارد شرایط و ضوابط را به همراه الزامات خدمات برای سازمان ها و متخصصانی که تحقیق بازاری انجام می دهند مشخص می کند، به ویژه زمانی که در یک مقیاس بین المللی عمل می کنند.
تفاوت های رفتاری، اجتماعی و فرهنگی بین کشورها تحقیق بین المللی را بسیار دشوار می کند. پیاده سازی و و کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس ایزو 20252 سازمان ها را قادر می سازد این تفاوت ها را متعادل کرده و مطالعات تحقیقاتی برون مرزی و چند ملیتی انجام دهند با اطمینان به اینکه راهکارهای عملی منطبق با استاندارد هستند.
این استاندارد مناسب سازمانهایی است که تحقیقات ملی و بین المللی انجام می دهند. بخشهای تجاری رایجی که پیاده کننده و کسب کننده گواهی این استاندارد هستند شامل حوزه سلامت، خودروسازی، مالی، رسانه، و تحقیق اجتماعی می شود.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مباحث راهبرد منافع مالی و اقتصادی

700,000 تومان

رهبری وب ( که معمولا دربخش های مالی کنترل و پایش میشوند) ایجادنمایند. این ارتباط منطقی دردنیای امروز نه تنها یک ضرورت بلکه به امری غیرقابل اجتناب تبدیل شده است و سازمانها میبایست باحرکت به سمت سیستم های یکپارچه ، نظام مندونتیجه گرا، موفقیت اجرایی ومالی فعالیتهای سازمان راتضمین نمایند.
مفهومی که برای یکپارچگی (Integration) درطول سالیان گذشته به عنوان تلفیق سیستم های ISO9001,ISO14001و ISO18001 درصنعت به آن اشاره میشد باانتشاراستاندارد ISO 10014 وارد فازجدیدی شده است. دراستاندارد ISO 10014 یکپارچگی(Integration)  تبدیل به مفهومی با دو بعد شده است یک بعدآن کیفیت و بعد دیگرآن سود(هزینه) سازمان میباشد.

به دلیل اینکه استاندارد جدید ISO 10014 رهنمودهای لازم جهت دستیابی به منافع مالی و اقتصادی را از طریق سیستم‌های مدیریت‌کیفیت ISO 9001:2008 ارایه می‌دهد می‌تواند منبع بسیار مفیدی برای مطالعه مدیران ارشد و حرفه‌ای‌های کیفیت و متقاعد شدن آنها باشد .

استانداردبین المللی ISO 10014 سعی میکند تا با ارائه چک لیست های استاندارد، میزان تحقق هریک ازاصول هشتگانه مدیریت کیفیت رابه مدیریت ارشد سازمان نشان دهد.

پذیرش اصول مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی مدیریت ارشد است. پذیرش این اصول ارتباط بین مدیریت اثربخش وتحقق منافع مالی واقتصادی راتصریح میکند.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو ارزش نام تجاری

700,000 تومان

امروزه برند به بخش مهمی از سرمایه و ثروت یک سازمان تبدیل شده و به تبع آن مدیریت و راهبری آن نیزجزء استراتژی های سازمان ها قرار گرفته است. حال با توجه به اهمیت برند در سازمان، ضروری است همانند سایر سرمایه ها، برند نیز مورد ارزیابی و کنترل ارزش و محاسبه نرخ بازگشت سرمایه قرار بگیرد. از این رو در سالهای اخیر سازمانهای بزرگی با جایگاه برند خاص خود اقدام به ارزیابی های مختلفی در این زمینه نمودن که هر کدام از روشهای بکار گرفته شده نقاط قوت و ضعف خود را داشت. تا این که در سپتامبر 2010 مؤسسه بین المللی ISO  بنا به نیاز سازمان ها در این زمینه، اقدام به تدوین و انتشار استاندارد بین المللی ISO 10668: 2010 با نام Brand Valuation نمود.

این استاندارد بین المللی با عنوان “ارزش نام تجاری-نیازمندی ها برای ارزش مادی نام تجاری” به تشریح استوار و شفاف روش های اجرایی برای اندازه گیری میزان ارزش یک برند می پردازد. برندها شامل نام ها، اصطلاحات، نشانه ها، نمادها، آرم ها و … هستند که محصولات، خدمات و اشخاص حقیقی و حقوقی را می شناسند.هرچند که مدت زیادی از انتشار این استاندارد نمی گذرد، اما سازمانهایی که از این استاندارد در راستای مدیریت و ارزیابی برند خود استفاده نموده اند، از موفقیت های چشمگیری برخوردار شده اند.کریستوفر شولز، رییس کارگروه پروژه ایزو که استاندارد مورد نظر را توسعه داده است می گوید “نام های تجاری باید تصویری متمایز و پایدار در ذهن ذینفعان به منظور کمک به یک شرکت برای پایداری در بازار ایجاد نمایند و با مشتریان ارتباط برقرار کرده و آنها را با خود درگیر نماید”.

اهداف حاصل از استقرار استاندارد ISO 10668

  • تحلیل اقتصادی مبتنی بر مدل های EVA و MVA
  • درج ارزش برند در گزارشات و صورت های مالی
  • ارزش گذاری سهام و امکان ورود به بورس
  • دریافت گواهی نامه بین المللی ارزش برند بر مبنای استاندارد مورد نظر
  • استفاده به عنوان آورده در سرمایه گذاری های مشتریک داخلی و خارجی
  • اخذ وام و تسهيلات بانکي
  • تبلیغات و پایش موفقیت برند
  • برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک برند

مزایای استقرار استاندارد ارزیابی برند:

انتخاب مصرف‌كنندگان را هدایت می‌كند:

در یک بازار بسیار بزرگ و پیچیده، برند یک میانبر را در فرآیند تصمیم گیری مصرف كننده به وجود می‌آورد. در مواجهه با محصولاتی كه به لحاظ كلیه جوانب برابر هستند، مصرف‌كنندگان غالباً برند‌هایی را انتخاب می‌كنند كه آن را می‌شناسند، محترم می‌شمارند و تایید می‌کنند.

مركز مشاوره مدیریت مرسر (MMC) اخیراً از مصرف‌كنندگان پرسیده است كه تمایل دارند با چه نوع شركت كار كنند، مصرف‌كنندگان پاسخ دادند كه شركتهایی را انتخاب می‌كنند كه  برند مورد تایید دارند، به جای شركتهایی كه تنوع گسترده‌ای از كلیه محصولات را با قیمت پایین به مشتری ارائه می‌دهند.

بر وفاداری مشتریان می‌افزاید:

از آنجا كه مشتریان بیشتر برندهایی را انتخاب می‌كنند كه می‌شناسند، استنباط می‌شود كه وفاداری مشتریان به شركتهایی با برند مورد تایید، بیشتر است. در نتیجه سود مالی روشنی را برای اینگونه شركتها به وجود می‌آورد برای اینكه هزینه جذب مشتریان جدید، به طور متوسط ۱۰ تا ۲۰ برابر هزینه حفظ مشتریان موجود است.

ورود به بازار جدید را ممكن می‌سازد:

شركتهایی با نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق‌تر هستند. مرسدس بنز آنقدر در زمینه مهندسی كیفیت قوی است كه وقتی وارد بازار خودروهای سرعتی و ورزشی شد، خودرو كلاس M آن قادر شد با یک قیمت مناسب بر بازار حكمفرمایی كند، علی رغم اینكه مرسدس بنز قبلاً اصلاً وسایل نقلیه ورزشی تولید نمی‌كرد. دیزنی نتیجه مشابه همین را داشت زمانی كه وارد صنعت سفرهای تفریحی دریایی شد، برند شركت آنقدر قوی است که خط تفریحی دیزنی یكی از موفقترینها در این زمینه شد.

افزایش قیمت محصول را امكان پذیر می‌سازد:

شركتهایی با نام تجاری قوی اغلب می توانند قیمتهای بیشتری برای كالاهای خود درخواست كنند. تویوتا خودروهای خود را با قیمت بیشتر از قیمت خودروهای ژئو(GEO) می‌فروشد. برعكس، یك برند ضعیف برای رقابت باید قیمتهای پایین ارائه دهد. دیوید روبرت معاون اول استراتژی بازار در شیكاگو می‌گوید یكی از دلایلی كه نیسان ضرر داد (در سالهای اخیر) اینست كه شركت نیسان تقریباً ۱۰۰۰ دلار در هر خودرو به خاطر ضعیف شدن برند از دست داد. وی مـی افزاید: این چیزی است كه رئیس هیئت مدیره نیز پذیرفت.

استخدام كاركنان را افزایش می دهد:

شركتهایی با نام تجاری قوی بهتر می توانند نخبگان را جذب كنند. در سال ۱۹۹۸ مركز مشاوره مدیریت مرسر(MMC) از فارغ التحصیلان كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی نظرخواهی كرد كه چه عاملی بر تصمیمات استخدامشان تاثیر گذاشته است. پاسخ‌دهندگان به این نظرخواهی نام تجاری و شهرت شركت را عامل شماره یك تاثیرگذارنده بر انتخابشان دانستند. در واقع نام تجاری شركت حداقل ۲۵ درصد بیشتر از سایر عوامل دیگر نظیر حقوق، نوع كار، فرهنگ شركت، فرصتهای ترفیع و تشویق امتیاز كسب كرد

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو اطمینان از انجام درست کار

700,000 تومان

ویرایش دوم استاندارد ISO 17024

امروزه دامنه فعالیت سازمان های صدورگواهینامه بسیار وسعت یافته، به طوریکه بسیاری از استاندارد های مدیریتی  دربسیاری از کارخانجات صنعتی و شرکت های خدماتی مستقر گردیده و توسط سازمان های صدورگواهینامه مورد ممیزی قرار گرفته است بنابراین لزوم تایید صلاحیت سازمان های گواهینامه دهنده (CB) امری مهم و ضروری می باشد.

چندی پیش ویرایش دوم استاندارد ISO 17024 برای تایید صلاحیت بر فرایند کاری و چگونگی ممیزی شرکت های CB توسط سازمان استاندارد جهانی به ثبت رسید، (شایان ذکر است این استاندارد برای اولین باردر سال 2003میلادی به ثبت رسید).این استاندارد می تواند به عنوان یک الگوی جهانی برای تضمین اعتبار، سازگار وهماهنگ بودن و همچنین قابل اعتماد بودن CB ها در امر ممیزی معرفی گردد.

لازم به توضیح است که در ویرایش دوم این استاندارد الزامات جدیدی برای سنجش اعتبار سازمان های صدور گواهینامه اضافه شده است.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو کاهش تنوع و افزایش کیفیت در کسب و کار

700,000 تومان

شش سیگما یک رویکرد برای بهبود کسب و کار است که با تمرکز بر کاهش تنوع در تمام مراحل کار است. ISO 13053 برای پردازش نتایج تغییر در عوارض جانبی ناخواسته از جمله نقص و عملیات ناکارآمد است. بسیاری از شرکت های پیشرو در جهان این رویکرد را برای بهبود کسب و کار به رسمیت شناخته اند.کاهش سیستماتیک از نتایج تغییرات در فرآیندهای با کیفیت بالا است که به نوبه خود منجر به رضایت مشتری و افزایش سود میگردد.
ISO 13053 مورد استفاده قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که محصولات نوآورانه، قوی هستند ایجاد شده اند که تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده سازدند البته با ارائه قابلیت های سازگار! در حالت ایده آل، روش شش سیگما می تواند با فن آوری های موجود و فرآیندهای توسعه محصول پیچیده برای اطمینان از راه اندازی به موقع و موثر محصولات جدید مناسب است.

شش سیگما عملیاتی در محیط تولید استفاده می شود که به منظور کاهش تنوع در خروجی فرایند است. این از طریق استفاده از یک فرایند توسعه یافته برای بهبود (DMAIC) به دست می اید.در این عملیات مشتری مورد توجه است، و فعالیت های بهبود در عملکرد و بدست آوردن کیفیت بیشتر برای کسب رضایت بیشتر مشتری است.

 

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو کسب و کار اشتراکی

700,000 تومان

BS 11000 از بروز اشتباه از کار مشارکتی با سرمایه گذاری در روابط مشترک کسب و کار کمک میکند . کار مشترک می تواند سبب کسب و کار بزرگ باشد. این به شما امکان دسترسی به خدمات بیشتر، فرصت های بیشتری کار و منابع لازم برای رقابت برای قراردادهای بزرگتر را میدهد. BS 11000 به شما نشان می دهد که چگونه مشکلات شناخته شده از ارتباطات ضعیف را از بین ببرید. این نیز تعریف نقش ها و مسئولیت ها و پشتیبانی از تصمیم مشترک است- ایجاد مشارکت با ارزش تر از کسب و کار شما است.

مزایای BS 11000

  • همکاری موفقیت آمیز شما با شرکای منتخب
  • ایجاد یک کار مشترک بی طرف برای سود متقابل با شرکای کسب و کار
  • تعریف نقش ها و مسئولیت ها در جهت بهبود فرایند تصمیم گیری
  • تعیین هزینه اشتراک، خطرات، منابع و مسئولیت
  • فرصت های آموزش گسترده تر برای کارکنان
  • ایجاد روابط بهتر که منجر به نتایج سریعتر میشود

 

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مدیریت دوام تجارت

700,000 تومان

ایزو 22301 (BS 25999 سابق) در زمینه ی «مدیریت دوام تجارت» کاربرد دارد. الزامات پیاده سازی، اجرا و ارتقا سیستم، مدیریت دوام تجارت را مشخص می کنند، و تنها الزاماتی را معرفی می کنند که می توان بی طرفانه و مستقل آنها را ممیزی نمود. همچنین این مواد شامل یک سری راهکارهای ایده آل بر اساس مدیریت دوام تجارت هستند که تمام چرخه عملکردی مدیریت دوام تجارت را پوشش می دهند.
مدیریت دوام تجارت به شما کمک می کند ریسک تجاری را کاهش دهید و از وقفه در پروسه های ضروری مثل زنجیره تامین جلوگیری کنید. اعمال پرجزئیات در شرایط اضطراری و برنامه های خروج از بحران به شما اجازه می دهند عکس العملی مناسب داشته باشید، و فعالیت خود را به سرعت از سر بگیرید.
مزایا گواهینامه ایزو 22301 :

• مدیریت دوام تجارت با استفاده از چهارچوب کاری پایدار و رایج، براساس راهکارهای بین المللی
• بهبود فعالانه شما در زمان شکست در رسیدن به اهداف کلیدی شما
• افزایش اعتماد به زنجیره تامین و تجارت
• کاهش اثرات مالی حوادث به القوه
• بهبود موثرتر و سریعتر شرایط
• مطابقت با قانون
• تضمین قابلیت اعتماد، یک پارچگی و در دسترس بودن اطلاعات تجاری

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مسؤلیت اجتماعی سازمان‌ها

700,000 تومان

ايزو 26000 يك راهنماي استاندارد داوطلبانه تدوين شده از سوي سازمان بين‌المللي استانداردها در خصوص مسؤليت اجتماعي سازمان‌هاست. اين استاندارد نه فقط كمپاني‌ها، بلكه انواع سازمان‌ها، صرف‌نظر از فعاليت، اندازه و موقعيت‌ آن‌ها و همچنین دولت‌ها، صرف نظر از مرحله توسعه‌ي كشور متبوع آن را مخاطب قرار مي‌دهد.بنابراين هدف ارايه راهنمايي در خصوص مديريت سازماني، حقوق بشر، فعاليت‌هاي نيروي كار، محيط زيست، فعاليت‌هاي اجرايي منصفانه، امور مصرف‌كنندگان، مشاركت جمعي، و توسعه است.

اين واقعيت كه ايزو 26000 از طريق يك روند اجماع جهاني تدوين شده است، به اين استاندارد يك عنايت چشمگير و يك تاريخچه برجسته داده است. اين استاندارد اغلب همراه با اعلاميه سه‌جانبه سازمان بين‌المللي كار، راهنماهاي سازمان همكاري اقتصادي و توسعه راي بنگاه‌هاي فرامليتي، اصول راهنماي ملل متحد در خصوص كسب و كار و حقوق بشر، و ميثاق جهاني ملل متحد به عنوان يكي از سند‌هاي اصلي بين‌المللي براي راهنمايي كسب و كار در خصوص مسؤليت اجتماعي فهرست مي‌شود.كمپاني‌ها بايد براي پاسخ به تقاضاهاي بالقوه مصرف‌كنندگان، سازمان‌هاي غيردولتي يا مشتريان با ايزو 26000 آشنا شوند.

مكان گيرنده
Close

درخواست نشان CE

900,000 تومان

CE نشان کیفیت نیست، بلکه حکایت از ایمنی محصول دارد. این نشان بیانگر تطابق ایمنی محصول با الزامات اتحادیه اروپا می باشد.(Conformite Europeene)

نشان بازرگانی CE به منظور ایجاد هماهنگی اجباری در بسیاری از محصولات تجاری و صنعتی که در سطح اروپا (منطقه اقتصادی اروپا یا EEA) تولید یا به فروش می‌رسند، ارائه شده است. این حروف به‌طور مشخص اختصار چیزی را نشان نمی‌دهند، ولی به‌طور کل می‌توان آنها را اختصار کلمات فرانسوی Communauté Européenne یا Conformité Européenne به معنای (موردقبول اروپا) دانست.
محصولاتی که واجد دریافت علامت سی. ای می‌شوند، می‌بایست از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گیرند و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.

نشان CE به عنوان یک سیستم پذیرفته شده جهت حصول اطمینان از کیفیت ، ایمنی و الزامات زیست محیطی به سرعت در حال گسترش در کلیه کشورها می باشد از این رو دریافت گواهی CE برای تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است چرا که CE استاندارد اروپاست و در واقع گواهی تضمین کیفیت اروپا محسوب می شود که مورد قبول بسیاری از کشورهای دنیاست . بنابراین محصولاتی که گواهی CE دریافت کنند شانس بیش تری برای بازیابی و تصاحب بازارهای جهانی خواهند داشت.

توجه فرمایید که هزینه اخذ شده برای این گواهینامه محصول صرفا جهت مشاوره تلفنی و پیگیری امور کارفرما برای اخذ گواهینامه بین المللی می باشد . جهت تشریح مراحل و اقدامات لازم برای اخذ گواهینامه CE با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.