XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS

Featured
  • Featured
  • Accessories
  • Furniture
استاندارد ایزو 14001
Close

استاندارد ایزو مدیریت محیط زیست

700,000 تومان

    محیط زیست میراث گذشتگان برای ما نیست امانت آیندگان نزد ماست .

رسالت ما همکاری با سازمانها برای رسیدن به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست برای نسل های آینده است.

استاندارد مدیریت محیط زیست چیست  ؟
استاندارد های مدیریتزیست محیطی روشهای عمومی را برای مدیریت یک سازمان با توجه به مسئولیت اجتماعی و قانونی آن در قبال محیط زیست بیان می کند که طی آن سازمان کمترین آسیب را به محیط زیست وارد نماید بطوریکه اصول توسعه پایدار در فعالیت های سازمان لحاظ شود. معروف ترین استاندارد مدیریت زیست محیطی استانداردISO14001 می باشد که بوسیله کمیته 207 سازمان جهانی استاندارد ISO  تدوین شده .

مزایای استاندارد های  مدیریت محیط زیست  ( ISO 14001 ) :

پیاده کردن استاندارد مدیریت زیست محیطی و اخذ گواهینامه ISO14001 برای سازمانها مزایایی به شرح ذیل دارد :

  1. ساماندهی محیط کار وجلوگیری از آلودگی آن
  2. ایجاد ارتباط بهتر با نهاد های قانونی و رعایت مقررات و قوانین زیست محیطی
  3. کاهش هزینه ها به علت مدیریت منابع
  4. پیشگیری از آلودگي محيط زيست در سراسر چرخه حیات محصول
  5. حفظ منابع طبيعي
  6. ايمني و بهداشت
  7. مديريت پسماندها
  8. كاهش مصرف منابع
  9. بازيافت
  10. توسعه پايدار
  11. اثبات تعهد سازمان به مسئولیت اجتماعی

یکی از مهمترین امور در طرح ریزی سیستم مدیریت زیست محیطی ارزیابی جنبه ها و پیامدهای زیست محیطی و پس از آن روش کنترل ریسکهای مربوط به آن و یا روشهای کنترل عملیات می باشد روش های مختلفی برای ارزیابی جنبه ها و پیامدهای زیست محیطی وجود دارد که در دوره های آموزشی تخصصی توسط تیم قدرتمند آکادمی آموزش ایزومسترارائه می شود.

Close

استاندارد فناوری اطلاعات، فنون امنیتی ISO 27036-2:2014

800,000 تومان

هدف از تدوین این استاندارد تعیین الزامات بنیادی امنیت اطلاعات به منظور تعریف، پیاده سازی، بهره برداری، پایش، بازنگری و بهبود روابط تامین کننده و کارفرما است.

این الزامات، هر گونه تدارک یا تامین محصولات و خدمات، مانند ساخت یا هم گذاری، تدارک فرآیند کسب و کار، مولفه های نرم افزاری و سخت افزاری، تدارک فرآیند دانش، خدمات ساخت- بهربرداری- انتقال (BOT) و رایانش را پوشش می دهد.

این الزامات به منظور استفاده در تمام سازمان ها، فارغ از نوع، اندازه و طبیعت آن ها ، در نظر گرفته شده است.

برای برآورده کردن این الزامات ،سازمان باید از قبل تعدادی از فرآیندهای بنیادی را به صورت داخلی پیاده سازی کند و یا آن که فعالانه برای چنین کاری طریح ریزی کرده باشد. این فرآیندها شامل موارد زیر هستند اما به این موارد محدود نمی شود.

حاکمیت، مدیریت کسب و کار، مدیریت مخاطرات، مدیریت منابع عملیاتی و انسانی و امنیت اطلاعات.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو دستورالعمل ایمنی محصول

700,000 تومان

استاندارد ISO 10377:2013

استاندارد ISO 10377:2013 در 16 آوریل سال 2013 میلادی توسط سازمان استاندارد جهانی منتشر گردید، این استاندارد به عنوان یک راهنما برای ارزیابی تامین کنندگان و مدیریت ایمنی محصولات می باشد و شامل ارائه و معرفی مستندات و الزامات جهت ارزیابی ریسک محصول کارخانجات صنعتی می باشد.

به بیانی دیگر می توان گفت استاندارد ISO 10377:2013 الزامات زیر را معرفی می نماید

  • شناسایی، ارزیابی، کاهش و به حداقل رساندن خطرات
  • ارزیابی و مدیریت ریسک
  • ارائه دستورالعملی برای مصرف ایمن و دفع کردن محصول نامنطبق

استاندارد ISO 10377:2013  براي عرضه كنندگان، دستورالعملي كاربردي و جهاني را ارائه مي دهد و ابزاري عملي  براي ارزيابي و كاهش خطرات بالقوه ايمني قبل از ورود محصول به بازار مي باشد. كميته پروژه ISO/PC 243 این استاندارد  را تدوين نموده كه رياست آن را اليزابت نيلسن (Elizabeth Nielsen) برعهده داشت.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مدیریت بحران

700,000 تومان

این استاندارد در 21 دسامبر سال 2011 توسط سازمان جهانی استاندارد به ثبت برسد.

این استاندارد تحت عنوان مدیریت پاسخ به حوادث و یا مدیریت بحران نامگذاری شده است ودر تمامی سازمان ها، کارخانجات دولتی و خصوصی می تواند پیاده سازی شود، به طورکلی اجرای الزامات این استاندارد می تواند باعث کاهش خطرات وصدمات جانی به پرسنل یک سازمان به هنگام بروز بحران شود.

به بیانی دیگر دراین استاندارد دستورالعمل و روش های اجرایی معرفی شده که می تواند ساختار سازمان را درمقابل حوادث کنترل نموده و از بروز مشکلاتی که می تواند یک سازمان را در مقابل خطرات و حوادث تهدید کند، جلوگیری نماید.همچنین استاندارد ISO 22320 بیشتر بر تشخیص داده ها و اطلاعات عملیاتی و مدیریت صحیح آن ها تمرکز نموده است.

اجرای استاندارد ISO 22320 در سازمان می تواند باعث توسعه راه حل و همچنین نوآوری برای حل مشکلات در مواقع بحرانی شود.

XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS SIMPLE

shirt-tab Fashion
Featured
  • Featured
  • Man
  • Woman
مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مدیریت یکپارچه

1,800,000 تومان

 سيستم مديريت تلفيقي همان گونه كه از عنوانش بر مي‌آيد، مجموعه‌اي از نيازمندي‌هاي سه استاندارد مديريت كيفيت، زيست محيطي و ايمني و بهداشت حرفه‌اي مي‌باشد. احساس نياز به استقرار سه سيستم شكل دهنده آن بطور همزمان و شكل‌گيري آن را مي توان سرآغازي جهت تفكر در استقرار اين سيستم دانست. هدف و دامنه كاربرد اين استاندارد، چارچوب و راهنمايي را براي سيستم مديريت جامع ارايه مي نمايد كه در آن نيازمندي‌هاي مشترك سيستم‌هاي جدا از هم، جهت جلوگيري از تكرار مجدد آنها، در يكديگر ادغام شده اند. اين مجموعه ارتباط بين عناصر استانداردهاي  ISO9001:2008و ISO 14001:2004 و OHSAS 18001:2005 را مشخص مي‌كند.

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت یکپارچه IMS  :
– ارزیابی مشاورین ، پیمانکاران و تأمین کنندگان
– ارزیابی ميزان ريسك ناشي از اجراي فعاليت ها مرتبط با محصولات و خدمات
– حذف و کاهش ميزان ريسك مرتبط با مخاطرات و کاهش و حذف جنبه های زیست محیطی
– اطمينان از اعمال و رعايت قوانين مرتبط موجود
– تعیین اهداف در ارتباط با ايمني و بهداشت شغلي و زیست محیطی و کیفیت
– ایجاد آمادگي هاي لازم را دربرخورد با شرايط اضطراري
– افزایش ميزان آگاهي و اطلاع كاركنان را بطور نظام يافته ( سيستماتيك )
– برنامه ریزی و زمانبندی اصولی و منطقی تولید و خدمات
– و دهها مزیت دیگر

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو چرخه ساخت و حیات یک محصول نرم‌‌افزاری

900,000 تومان

با توجه به تجارت بین‌‌الملل و نیاز به استفاده از استانداردهایی که مورد قبول کشورها باشد، مؤسسه بین‌‌المللیISO با همکاری مؤسسه IEC با تشکیل گروههای اشتراکی (JTC1) اقدام به تدوین استانداردهای بین‌‌المللی برای تولید و مستندسازی محصولات نرم‌‌افزاری نمودند. استاندارد ISO/IEC 12207 که در سال 1995 ارائه شد توصیه‌‌هایی برای کل چرخه ساخت و حیات یک محصول نرم‌‌افزاری پیشنهاد کرده است. پس از آن انجمن IEEE که مهمترین انجمن حرفه‌‌ای بین‌‌المللی در تدوین استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار است به کمک مؤسسه EIA اقدام به بومی‌‌سازی استاندارد 12207 در جامعه امریکا نمود و نسخه بومی شده و بهتر توصیف شده آن تحت عنوان IEEE/EIA 12207 را ارائه نمود. نهایتاً DOD امریکا که چهار دهه است استانداردهای متعددی را برای تولید و مستندسازی محصولات نرم‌‌افزاری ارائه کرده است با پذیرش استاندارد IEEE/EIA 12207 ، استانداردهای قبلی خود یعنی J-STD-016-1995 و MIL-STD-498 را از رده خارج کرد. یادآوری می‌‌گردد سایر کشورهای پیشرفته مانند ژاپن، آلمان، انگلستان، کانادا، … نیز اقدام به بومی‌‌سازی استاندارد ISO/IEC 12207 در کشور خود نموده‌‌اند.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو موفقیت پایدار در محیط پیچیده

700,000 تومان

استاندارد بین المللی ایزو 9004، خودارزیابی را به عنوان ابزاری مهم در بررسی سطح بلوغ سازمان معرفی میکند تا با بررسی رهبری ، استراتژی ، سیستم مدیریت ، منابع و فرآیندهای سازمان ، نقاط قوت و ضعف و فرصت های بهبود ، نوآوری و یا هر دو شناسایی شود.

استاندارد بین المللی  ایزو 9004 ویرایش سال 2009 ، با استفاده از یک رویکرد مدیریت کیفیت ، راهنما و پشتیبان سازمان هایی است که برای دستیابی به موفقیت پایدار، در محیطی پیچیده ، طاقت فرسا و پیوسته در حال تغییر ، تلاش میکنند.
موفقیت پایدار، براساس توانمندی یک سازمان در تامین نیازها و انتظارهای مشتریان و سایرطرف های ذی نفع در مدت طولانی و به روشی متعادل و متوازن حاصل میشود. موفقیت پایدار ؛ میتواند با مدیریتی اثر بخش از طریق آگاهی از محیط سازمان ، یادگیری و به کارگیری درست پروژه های بهبود ، نوآوری و یا هر دو به دست آید.
این استاندارد بین المللی  ، تمرکز گسترده تری نسبت به ایزو 9001 در حوزه مدیریت کیفیت دارد و با تاکید بر نیازها و انتظارهای تمام ذینفعان مرتبط ، راهنمایی برای نگرش سیستماتیک و بهبود مستمر عملکرد جامع سازمان محسوب میشود.

Close

استاندارد فناوری اطلاعات، فنون امنیتی ISO 27036-2:2014

800,000 تومان

هدف از تدوین این استاندارد تعیین الزامات بنیادی امنیت اطلاعات به منظور تعریف، پیاده سازی، بهره برداری، پایش، بازنگری و بهبود روابط تامین کننده و کارفرما است.

این الزامات، هر گونه تدارک یا تامین محصولات و خدمات، مانند ساخت یا هم گذاری، تدارک فرآیند کسب و کار، مولفه های نرم افزاری و سخت افزاری، تدارک فرآیند دانش، خدمات ساخت- بهربرداری- انتقال (BOT) و رایانش را پوشش می دهد.

این الزامات به منظور استفاده در تمام سازمان ها، فارغ از نوع، اندازه و طبیعت آن ها ، در نظر گرفته شده است.

برای برآورده کردن این الزامات ،سازمان باید از قبل تعدادی از فرآیندهای بنیادی را به صورت داخلی پیاده سازی کند و یا آن که فعالانه برای چنین کاری طریح ریزی کرده باشد. این فرآیندها شامل موارد زیر هستند اما به این موارد محدود نمی شود.

حاکمیت، مدیریت کسب و کار، مدیریت مخاطرات، مدیریت منابع عملیاتی و انسانی و امنیت اطلاعات.

XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS ALTERNATIVE

Fashion
Featured
  • Featured
  • Man
  • Woman
مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو راهنمای تهیه مستندات سیستم مدیریت کیفیت

700,000 تومان

استاندارد ایزو 10013 – سيستم‌هاي مديـريت کيفيت راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت کيفيت                                

اين استاندارد پذيرش يك رويكرد فرآيندي را در هنگام ايجاد، به‌كارگيري و بهبودِ اثربخشي سيستم مديريت كيفيت ترغيب مي‌نمايد.

براي كاركرد اثربخش يك سازمان، فعاليت‌هاي مرتبط به‌ هم متعددي مي‌بايد شناسايي شده و مديريت گردد. فعاليتي كه طي استفاده از منابع و با مديريت كردن آن تبديل دروندادها به بروندادها را ميسر مي‌سازد مي‌تواند به عنوان يك فرآيند درنظر گرفته شود. غالباً برونداد يك فرآيند مستقيماً درونداد فرآيند بعدي را تشكيل مي‌دهد.

به‌كارگيري سيستمي ازفرآيندها در درون يك سازمان همراه با مشخص كردن و تعامل اين فرآيندها و مديريت كردن آنها  ”رويكرد فرآيندي“  ناميده مي‎شود.

يكي از مزاياي ”رويكرد فرآيندي“  كنترل مداومي است كه بر روي ارتباط بين تك به تك فرآيندها در درون سيستم فرآيندها و همچنين بر تركيب و تعامل آنها فراهم مي‌كند.

سازمان در انتخاب طريق مدون كردن سيستم مديريت كيفيت خود مختار مي‌باشد. هر سازمان بايستي ميزان مستندات مورد نياز خود را در حدي تعيين كند كه براي اثبات طرح‌ريزي اثربخش، كنترل و بهبود مداوم سيستم مديريت كيفيت و فرآيندهاي خود به آن نياز مدون نمودن سيستم مديريت كيفيت مي تفعاليت‌هاسازبخش منتخبي از اين فعاليت‌ها، براي مثال الزامات مشخص‌شده برحسب ماهيت محصولات، فرآيندها، الزامات قراردادي، الزامات قانوني يا خود سازمان مربوط گردد.

استاندارد ایزو 15189
Close

استاندارد ایزو کیفیت آزمایشگاه های پزشکی

1,000,000 تومان

ایزو 15189 بوسیله کمیته فنی ISO/TC 212 تهیه شده و جهت ارزیابی آزمایشگا ه های کلینیکی و سیستم های تشخیص آزمایشگاهی به کار می رود. هدف از تدوین این استاندارد ، تعیین الزامات خاص برای کیفیت و احراز صلاحیت در آزمایشگاه های پزشکی می باشد.

این استاندارد که بر اساس ISO/IEC 17025 می باشد. الزاماتی برای صلاحیت و کیفیت که خاص آزمایشگاه های پزشکی است را ارائه می دهد. خدمات آزمایشگاه پزشکی در مراقبت از بیماران ضروری است و بنابراین باید به منظور برآوردن نیازهای تمام بیماران و کارکنان بالینی که مسئولیت مراقبت از بیماران را برعهده دارند، در دسترس باشند. این گونه خدمات شامل ترتیباتی برای پذیرش ، آماده سازی بیمار، شناسایی بیمار، جمع آوری نمونه ها، نقل و انتقال، ذخیره سازی ، پردازش، انجام آزمایش نمونه های بالینی و متعاقبا صحه گذاری ، تفسیر، گزارش و مشاوره بادر نظر گرفتن ایمنی و اصول اخلاقی در فعالیت های آزمایشگاه پزشکی می باشند. بنابراین آزمایشگاهیان تلاش کردند تا استانداردی تهیه کنند که همه نیازهای اساسی یک آزمایشگاه تشخیص طبی را دربرگیرد. این استاندارد تحت عنوان استاندارد 15189 نامگذاری و منتشر شد.

هدف استاندارد ایزو 15189 چیست؟

  • تطابق با استاندارد به آزمایشگاه کمک می کند تا کار خودرا به خوبی و با دقت و همچنین طبق استاندارد ها انجام دهند و محکی برای حفظ مهارت آزمایشگاه را فراهم می آورد.
  • تطابق با استاندارد موثرترین وسیله بازاریابی برای آزمایشگاهی تشخیص طبی است و می تواند پاسپورتی برای پیمان کاران باشد که نیاز به تائید آزمایشگاه طرف قرارداد خود دارند.
سرویس های آزمایشگاه پزشکی جهت رسیدگی به بیماران ضروری می باشد. بنابراین باید جهت رفع نیازهای تمامی بیماران, پرسنل مسئول در دسترس باشند. این سرویس ها شامل اولویت بندی نیازها، آماده سازی بیمار، تشخیص هویت بیمار، جمع آوری نمونه ها، انتقال، ذخیره، پردازش و آزمایش نمونه های کلینیکی, تائید و تفسیرگزارش و توصیه علاوه بر در نظر گرفتن ایمنی و اخلاق در فعالیت های آزمایشگاهی می باشند.
سرویس های آزمایشگاه پزشکی باید در برگیرنده ارزیابی بیماران در موارد مشورتی بوده و شامل فعالیت های پیشگیری و تشخیص بیماری باشد. هر آزمایشگاهی باید آموزش های مناسب و فرصت های خاص در اختیار پرسنل اش قرار دهد.
هدف از تدوین و بکارگیری این استاندارد بین المللی, تعیین الزامات مورد نیاز برای تضمین کیفیت آزمایشات و کیفیت نتاج آن و صلاحیت آزمایشگاههای پزشکی می باشد.
مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو چرخه ساخت و حیات یک محصول نرم‌‌افزاری

900,000 تومان

با توجه به تجارت بین‌‌الملل و نیاز به استفاده از استانداردهایی که مورد قبول کشورها باشد، مؤسسه بین‌‌المللیISO با همکاری مؤسسه IEC با تشکیل گروههای اشتراکی (JTC1) اقدام به تدوین استانداردهای بین‌‌المللی برای تولید و مستندسازی محصولات نرم‌‌افزاری نمودند. استاندارد ISO/IEC 12207 که در سال 1995 ارائه شد توصیه‌‌هایی برای کل چرخه ساخت و حیات یک محصول نرم‌‌افزاری پیشنهاد کرده است. پس از آن انجمن IEEE که مهمترین انجمن حرفه‌‌ای بین‌‌المللی در تدوین استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار است به کمک مؤسسه EIA اقدام به بومی‌‌سازی استاندارد 12207 در جامعه امریکا نمود و نسخه بومی شده و بهتر توصیف شده آن تحت عنوان IEEE/EIA 12207 را ارائه نمود. نهایتاً DOD امریکا که چهار دهه است استانداردهای متعددی را برای تولید و مستندسازی محصولات نرم‌‌افزاری ارائه کرده است با پذیرش استاندارد IEEE/EIA 12207 ، استانداردهای قبلی خود یعنی J-STD-016-1995 و MIL-STD-498 را از رده خارج کرد. یادآوری می‌‌گردد سایر کشورهای پیشرفته مانند ژاپن، آلمان، انگلستان، کانادا، … نیز اقدام به بومی‌‌سازی استاندارد ISO/IEC 12207 در کشور خود نموده‌‌اند.

مكان گيرنده
Close

درخواست نشان CE

900,000 تومان

CE نشان کیفیت نیست، بلکه حکایت از ایمنی محصول دارد. این نشان بیانگر تطابق ایمنی محصول با الزامات اتحادیه اروپا می باشد.(Conformite Europeene)

نشان بازرگانی CE به منظور ایجاد هماهنگی اجباری در بسیاری از محصولات تجاری و صنعتی که در سطح اروپا (منطقه اقتصادی اروپا یا EEA) تولید یا به فروش می‌رسند، ارائه شده است. این حروف به‌طور مشخص اختصار چیزی را نشان نمی‌دهند، ولی به‌طور کل می‌توان آنها را اختصار کلمات فرانسوی Communauté Européenne یا Conformité Européenne به معنای (موردقبول اروپا) دانست.
محصولاتی که واجد دریافت علامت سی. ای می‌شوند، می‌بایست از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گیرند و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.

نشان CE به عنوان یک سیستم پذیرفته شده جهت حصول اطمینان از کیفیت ، ایمنی و الزامات زیست محیطی به سرعت در حال گسترش در کلیه کشورها می باشد از این رو دریافت گواهی CE برای تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است چرا که CE استاندارد اروپاست و در واقع گواهی تضمین کیفیت اروپا محسوب می شود که مورد قبول بسیاری از کشورهای دنیاست . بنابراین محصولاتی که گواهی CE دریافت کنند شانس بیش تری برای بازیابی و تصاحب بازارهای جهانی خواهند داشت.

توجه فرمایید که هزینه اخذ شده برای این گواهینامه محصول صرفا جهت مشاوره تلفنی و پیگیری امور کارفرما برای اخذ گواهینامه بین المللی می باشد . جهت تشریح مراحل و اقدامات لازم برای اخذ گواهینامه CE با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.

 

XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS ARROWS PAGINATION

shirt-tab Electronics
Featured
  • Featured
  • Mobile
  • Smartwatches
مكان گيرنده
Close

درخواست گواهینامه FDA (سـازمان دارو و غـذای آمریکـا)

1,000,000 تومان

سازمان غذا و داروی آمریکا FDA) Food and Drug Administration) یکی از آژانس های وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی ایالات متحده ، یکی از بخش های اجرایی ایالات متحده است. FDA مسئول حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه از طریق تنظیم و نظارت بر ایمنی مواد غذایی ، محصولات تنباکویی ، مکمل های غذایی، واکسن، تزریق خون ، دستگاه های پزشکی، دستگاه های ساطع اشعه الکترومغناطیس (ERED)، محصولات دامپزشکی و لوازم آرایشی است.

مــدرک FDA   یک گواهـينامــه بين الملـلــی است كه از طريـق سـازمان دارو و غـذای آمريكـا جهــت توليد كنندگـان محصولات غـذايـی، دارويی و پزشكـی سر تا سر جهان صادر مـی شود. اين مدرک به منـزله به رسـميت شناختن شـركت توليد كننـده توسـط FDA، در خصوص بهداشتی بودن و سلامت عمومی محصولات آن شركت بوده و حكم مجوز ورود محصولات آن شركت را به آمريكا دارا است.

همچنين اين گواهينامه با توجه به شناخته شده بودن نام FDA  آمريكا برای كليه كشور های جهان و جايگاه اين سازمان در تبيين و ارائه استانداردهای مربوط به محصولات غذايی و دارويی می تواند نقش بسزايی در جلب نظر مشتريان خارجی و داخلی جهت صادرات و فروش داشته باشد.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو صرفه جویی در منابع پول و زمان و هزینه

700,000 تومان

ایزو ویرایش جدیدی از استاندارد 19011 ارائه کرده است که سبب صرفه جویی در منابع پول و زمان و هزینه و با رویکردی یکسان به سیستم های چندگانه مدیریتی ممیزی می گردد .
در جهان تجارت امروز ، سازمان های زیادی هستند که شمار زیادی از سیستم های مدیریتی مثل سیستم مدیریت کیفیت ، محیط ، سرویس های  IT و امنیت اطلاعات استفاده می کنند . به عنوان نتیجه باید گفت که این سازمان ها می خواهند ممیزی این سیستم ها را هم آهنگ و تا جایی که امکان دارد ترکیب کنند .
در مقایسه با اولین ویرایش استاندارد ISO 19011 ،که در سال 2002 فقط برای ایزو 9001 و ایزو 14001 ارائه شد ، دامنه ایزو 19011:2011 به نام راهنمای ممیزی سیستم های مدیریتی ، برای نحوه ی تفکر و ترکیب ممیزی سیستم ها مدیریتی مختلف ( ممیزی چندین استاندارد سیستم مدیریتی  ) ،تهیه شده است.
این استاندرد در بهینه سازی و تسهیل در یکپارچه سازی اجزای سیستم مدیریتی  به سازمان ها  کمک می کند و منجر به آسان سازی و ممیزی یک جز از سیستم های مدیریتی سازمان ، تاثیر گذاری فرآیند ممیزی ، کاهش تکرار ها و کاهش نقص ها حین ممیزی می گردد .
همچنین ایزو 19011:2011 راهنمایی برای مشارکت ممیزی داخلی و خارجی مهیا می کند . مخاطبان این استاندارد ممیزان ، تیم رهبری ممیزی ، مدیران برنامه ی ممیزی ، سازمان های سیستم های مدیریتی و سازمان هایی که نیاز به مشارکت در ممیزی دارند ، می باشند .

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مدیریت و ذخیره‌سازی اطلاعات الکترونیکی

900,000 تومان

استاندارد BS10008 را در مدیریت اطلاعات الكترونیكی خود به‌كار بگیرید تا روند كاری بهتری در كپی‌رایت، پیگیری و بررسی امور داشته باشید. این استاندارد روش تبدیل سوابق كاغذی به شكل دیجیتالی را بدون از دست رفتن كیفیت، پوشش می‌دهد. این استاندارد باعث صرفه‌جویی هزینه ذخیره كاغذ و كاهش مصرف كاغذ در سازمان شما می‌شود.

این یك استاندارد انگلیسی  است كه بهترین اقدامات در مدیریت و ذخیره‌سازی اطلاعات الكترونیكی را تبیین می‌كند. این استاندارد برای كمك به شما در بررسی و تأیید اطلاعات برای اجتناب از خطاهای قانونی ذخیره‌سازی داده طراحی شده است. BS10008 بهترین اقدامات برای انتقال داده‌های الكترونیكی بین سیستم‌ها و تبدیل سوابق كاغذی به فایل‌های دیجیتالی را تبیین می‌كند. این استاندارد همچنین دستورالعمل‌هایی برای مدیریت دسترسی به سوابق لازم به‌عنوان شواهد قانونی فراهم می‌كند.
این استاندارد همچنین راه‌هایی برای بررسی داده‌های مخفی و امضاهای الكترونیكی ارائه داده و به شما در هماهنگی فعالیت‌ها با سیاست‌های امنیت اطلاعات كمك می‌كند. شما فرایندهایی خواهید داشت كه روش مدیریت داده در بلندمدت را تسهیل می‌كنند، مثل تبدیل داده‌ها طی به‌روزرسانی فناوری. به‌علاوه، شما در موقعیت بهتری برای مدیریت ریسك از دست رفتن داده‌ها خواهید بود– از اطلاعات پشتیبان تهیه كرده و آنها را ساده‌تر از سوابق كاغذی نگهداری می‌كنید.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو امنیت فناوری اطلاعات

800,000 تومان

با رشد نفوذهای امنیتی و حرکت سریع تکنولوژی در شاه راه اطلاعات، محافظت از اطلاعات حیاتی و محرمانه ، هیچ گاه تا این حد سرنوشت ساز نبوده است. نیاز به وجود امنیت کافی در استفاده از محصولات و خدمات از سال 1985 در آمریکا پدید آمد. پس از آن کشورهای مختلفی ابتکارات خود را برای تهیه یک معیار ارزیابی معیّن، عرضه کردند.ایزو/آی ای سی 15408 معیار ارزیابی برای امنیت فناوری اطلاعات ، راهکارهایی برای تهیه معیارهایی ارائه می کند که بطور گسترده در جامعه جهانی قابل استفاده است.
معیارهای رایج در گواهینامه ایزو 15408:

بخش 1 – معرفی و مدل کلی.
بخش 1 توضیح دهنده مفاهیم کلی و قواعد ارزیابی امنیت آی تی است و برای این کار یک مدل کلی ارزیابی ارائه می کند. این بخش همچنین برای معرفی اهداف امنیتی آی تی، برای تعیین و انتخاب الزامات امنیت آی تی و برای نوشتن خصوصیات مهم محصولات و سیستم ها ابزاری فراهم می کند. به علاوه، این بخش مزیت هر قسمت معیار رایج را برحسب مخاطب آن معرفی می کند.

بخش 2 – الزامات کاربردی امنیت.
این بخش یک سری اجزای کاربردی امنیت را به عنوان راهی استاندارد برای معرفی الزامات امنیتی محصولات و سیستم های آی تی فراهم می سازد. این کاتالوگ به سه قسمت کلاس ها، خانواده ها و اجزا سازماندهی می شود.

بخش 3 – الزامات تضمین امنیت.
این بخش دارای اجزای تضمینی است که به عنوان راهی استاندارد برای معرفی الزامات تضمینی محصولات و سیستم های آی تی استفاده می شود. کاتالوگ بخش 3 نیز دارای همان ساختار سه قسمتی کلاس – خانواده – اجزا است.

XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS WITH ICONS

Furniture
  • Furniture
  • Lighting
  • Accessories
  • Clocks
  • Cooking
Close

استاندارد فناوری اطلاعات، فنون امنیتی ISO 27036-2:2014

800,000 تومان

هدف از تدوین این استاندارد تعیین الزامات بنیادی امنیت اطلاعات به منظور تعریف، پیاده سازی، بهره برداری، پایش، بازنگری و بهبود روابط تامین کننده و کارفرما است.

این الزامات، هر گونه تدارک یا تامین محصولات و خدمات، مانند ساخت یا هم گذاری، تدارک فرآیند کسب و کار، مولفه های نرم افزاری و سخت افزاری، تدارک فرآیند دانش، خدمات ساخت- بهربرداری- انتقال (BOT) و رایانش را پوشش می دهد.

این الزامات به منظور استفاده در تمام سازمان ها، فارغ از نوع، اندازه و طبیعت آن ها ، در نظر گرفته شده است.

برای برآورده کردن این الزامات ،سازمان باید از قبل تعدادی از فرآیندهای بنیادی را به صورت داخلی پیاده سازی کند و یا آن که فعالانه برای چنین کاری طریح ریزی کرده باشد. این فرآیندها شامل موارد زیر هستند اما به این موارد محدود نمی شود.

حاکمیت، مدیریت کسب و کار، مدیریت مخاطرات، مدیریت منابع عملیاتی و انسانی و امنیت اطلاعات.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو شماره حساب استاندارد

700,000 تومان

ایزو 13616 -استاندارد سازی شماره حساب ها

يک سيستم شماره حساب استاندارد مهمترين بخش از محيط بانکداري بهينه در هر کشوري ميباشد.لذا درخصوص تسهيل پردازش پرداختهاي برون مرزي در راستاي افزايش فعاليت پردازش مستقيم ،سرعت بخشيدن به انتقالات پرداختي و ايجاد هزينه هاي سرويس دهي کمتر ،نياز به تعريف استاندارد (شماره حسابهاي بانکي بين المللي) ميباشد که بر مبناي ISO13616  پايه گذاري شده است.پردازش مستقيم توانايی عبور و غنی سازی اطلاعات در بين برنامه های مختلف را گويند تا منجر به کاهش هزينه های پردازش تراکنشها, حذف عمليات اضافی, کاهش ريسکهای عملياتی, و بهبود سرويس دهی به مشتری شود. لذا استفاده از يک استاندارد بين المللی کمک شايانی در اين خصوص میکند.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو موفقیت پایدار در محیط پیچیده

700,000 تومان

استاندارد بین المللی ایزو 9004، خودارزیابی را به عنوان ابزاری مهم در بررسی سطح بلوغ سازمان معرفی میکند تا با بررسی رهبری ، استراتژی ، سیستم مدیریت ، منابع و فرآیندهای سازمان ، نقاط قوت و ضعف و فرصت های بهبود ، نوآوری و یا هر دو شناسایی شود.

استاندارد بین المللی  ایزو 9004 ویرایش سال 2009 ، با استفاده از یک رویکرد مدیریت کیفیت ، راهنما و پشتیبان سازمان هایی است که برای دستیابی به موفقیت پایدار، در محیطی پیچیده ، طاقت فرسا و پیوسته در حال تغییر ، تلاش میکنند.
موفقیت پایدار، براساس توانمندی یک سازمان در تامین نیازها و انتظارهای مشتریان و سایرطرف های ذی نفع در مدت طولانی و به روشی متعادل و متوازن حاصل میشود. موفقیت پایدار ؛ میتواند با مدیریتی اثر بخش از طریق آگاهی از محیط سازمان ، یادگیری و به کارگیری درست پروژه های بهبود ، نوآوری و یا هر دو به دست آید.
این استاندارد بین المللی  ، تمرکز گسترده تری نسبت به ایزو 9001 در حوزه مدیریت کیفیت دارد و با تاکید بر نیازها و انتظارهای تمام ذینفعان مرتبط ، راهنمایی برای نگرش سیستماتیک و بهبود مستمر عملکرد جامع سازمان محسوب میشود.

مكان گيرنده
Close

استاندارد ایزو مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

700,000 تومان

این استاندارد بوسیلۀ کمیتۀ فنی 210 ISO/TC با عنوان «مدیریت کیفیت و وضعیت عمومی و ظاهری تجهیزات پزشکی» تهیه و تدوین شده است که اولین ویرایش آن در سال 1996 دومین ویرایش آن در سال 2003 بوده است.

ISO 13485

مجموعه ای از فرآیندها،روشها و مستندات در حوزه تجهیزات پزشکی دندان پزشکی و آزمایشگاهی که با بکارگیری آنها در قالب یک نظام هدفمند می توان با دریافت اطلاعات بازار،جامعه،سازمان و سایر اطلاعات مورد نیاز و تحلیل آنها،به کیفیت مورد نظر برای محصولات و خدمات و رضایت مشتریان و ذینفعان مربوطه دست یافت وآنرا مورد پایش و اندازه گیری و بهبود مستمر قرار داد.

هدف از پیاده سازی:

ایجاد هماهنگی در الزامات قوانین و مقررات مربوط به تجهیزات پزشکی،برای سیستمهای مدیریت کیفیت میباشد.

دامنه کاربرد:

این استاندارد بین المللی تعیین کننده الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت برای سازمانی است که نیازمند اثبات توانایی خود در تامین یک تجهیز پزشکی و ارائه خدمات مربوطه منطبق بر نیازمندیهای مشتریان و قوانین مربوط به تجهیزات پزشکی و خدمات مربوط میباشد.

استاندارد ISO 13485  به عنوان استاندارد وابسته به ISO 9001 ،الزامات سیستم مدیریت کیفیت را در طراحی،توسعه،تولید، مونتاژو خدمات پس از فروش انواع تجهیزات پزشکی بیان میدارد.این استاندارد کلیه خواسته های(Good Manufacturing Practices)GMP را به طور گسترده در این صنایع دارند.را مورد توجه قرار میدهند.

فرایند ممیزی برمبنای ISO 13485 مشابه ISO9001 بوده وکلیه مستندات عمومی سیستم مدیریت کیفیت نیز در حین ممیزی مورد ازیابی قرار میگیرند.

اثبات سیستم جامع مدیریت کیفیت برمبنای ISO 13485 برای تولید کننده گان تجهیزات پزشکی میتواند گام مهمی در راه اخذ آرم CE برای محصولات تولیدی انها به شمار آید.

برای اطلاعات بیشتر راجع به این ایزو کلیک نمایید .

XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS LOAD MORE PAGINATION

Featured
  • Featured
  • Lighting
  • Accessories

استاندارد ایزو مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

700,000 تومان 600,000 تومان

با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در  صنایع  نفت ، گاز و پتروشیمی و خطرات بالقوه ای که این بخش از صنایع برای مردم و محیط زیست دارد به منظور جلوگیری از وقوع حوادث و جرایم و به علت حساسیت دولتها و مردم بر روی مسئله ایمنی و حفظ محیط زیست ،‌ شركت هاي نفتي عضو  OGP اقدام به تدوین استانداردهای برای ایمنی و زیست محیطی نمودند که به HSE-MS مشهور شدند .
اهمیت و نقش سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS برگرفته از سه عنصر سلامتی (Health) ، ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment) می باشد. امروزه با توجه به رشد صنایع تولیدی توجه به مسائل ایمنی و سلامت انسان ها و همچنین حفظ  محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است. عدم رعایت مسائل ایمنی در سازمان ها خسارت های مالی و جانی زیادی دربرداشته و اثرات کوتاه مدت یا بلندمدت متعددی را بر سلامت انسان ها داشته است. از این رو استقرار سیستمی با رویکرد مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمان ها امری ضروری است.
HSE   ضمن كاهش هزينه ها و مخاطرات و افزايش ايمني و فرصتها، امكان مميزي يكپارچه و مطمئن را نيز فراهم مي آورد. بدين ترتيب در كنار هم قرار گرفتن اين سه مقوله تحت مديريت يكپارچه، اثرات سينرژيك و هم افزايي قابل ملاحظه اي بر يكديگر داشته و نتايج مثبت جمع جبري آن، به مراتب بيشتر از گذشته خواهد بود .
وزارت نفت پیاده سازی HSE-MS را جهت کلیه پیمانکاران خود الزام کرده و در مناقصات پیمانکاران باید شواهدی مانند گواهینامه یا نظامنامه HSE در ارتباط با پیاده سازی این الزامات ارائه کنند در غير این صورت از سيكل مناقصه خارج می شوند .

 

استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری

700,000 تومان 600,000 تومان

در عصر جدید، وفاداری مشتری به محصول ارائه شده یک فاکتور مهم برای دستیابی به تجارتی پرسود می باشد. بنابراین، ISO اقدام به تدوین یک سری استانداردهایی نمود که به سازمان ها برای طراحی، نگهداری و توسعه رضایتمندی مشتری از طریق رویکردی نظام مند کمک می کند. این استاندارد مربوط به وعده هایی است که شرکت و یا سازمان در قبال رفتار خود حین ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می دهد.
ایزو 10001 برای هر سازمانی فارغ از نوع، انداره و محصول ارائه شده می باشد.
تعدادی از دلایلی که سازمان به حصول اطمینان از رضایت مشتری از خدمات خود نیاز دارد در زیر آمده است:
91 درصد از مشتریان ناراضی به هیچ وجه دوباره حاضر به خرید از شما نمی باشند.
به ازای هر مشتری که علنی ابراز ناراحتی می کند، 26 نفر دیگر هستند که به خود زحمت اعتراض را نمی دهند.
70 درصد از مشتریانی که ابراز نارضایتی می کنند، در صورتی که مشکل آن ها را حل نمایید، حاضر به استفاده مجدد از خدمات شما هستند.
تقریبا 70 درصد دلایل قابل تشخیص نارضایتی مشتری به کیفیت خود محصول وابسته نیستند، بلکه دلیل اصلی در کیفیت ضعیف سرویس دهی می باشد.
هزینه جذب مشتری جدید تقریبا 5 برابر هزینه نگهداری مشتری قدیمی است.

استاندارد ایزو سنجش رضایت مشتری

700,000 تومان 650,000 تومان

استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتری ISO 10004 چار چوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است

این استاندارد بین‌المللی ( رضایت مشتری ISO 10004 ) راهنماییهایی برای طراحی و بکارگیری یک فرایند کارا و اثربخش رسیدگی به شکایات برای هر نوع فعالیت تجاری یا غیر تجاری، شامل موارد مرتبط با تجارت الکترونیک فراهم می‌نماید. هدف این استاندارد ، نفع رساندن به یک سازمان و مشتریانش، شاکیان و سایر طرفهای ذینفع می‌باشد . اطلاعات بدست آمده از فرآیند رسیدگی به شکایات می‌تواند به بهبود در محصولات و فرآیندها منتهی گردد و جایی که شکایات بطور صحیح مورد رسیدگی قرار گیرد، می‌تواند شهرت سازمان را بدون توجه به اندازه، موقعیت و وضعیت آن بهبود بخشد. در فضای بازار جهانی، ارزش یک استاندارد بین‌المللی بیشتر مشهود می‌گردد، بدلیل اینکه در برخورد مصرانه با شکایات ایجاد اعتماد می کند .

یک فرآیند کارا و اثربخش رسیدگی به شکایات، هم نیازهای سازمان‌هایی که محصول را تامین می‌کنند و هم آنهایی که دریافت کننده آن محصولات هستند را منعکس می‌نماید .
تشویق به باز خورد مشتری، از جمله شکایات وقتی که مشتری ناراضی است، می‌تواند فرصتهایی برای حفظ یا دستیابی به وفاداری و تائید مشتری، و بهبود داخلی و رقابت بین‌المللی ایجاد نماید .

بکارگیری فرآیند توصیف شده در این استاندارد بین‌المللی  ( رضایت مشتری ISO 10004 ) می‌تواند :

  • برای شاکی امکان دسترسی به فرآیندی آزاد و مسئول در رسیدگی به شکایات را فراهم نماید.
  • رسیدن توانایی سازمان به حل شکایات در حالت مصرانه سیستمی و مسئولانه، برای رضایتمندی شاکی و سازمان
  • رسیدن توانایی سازمان به شناسایی روندها و حذف علل شکایات، و بهبود فعالیتهای  سازمان
  • کمک به سازمان در ایجاد یک رویکرد مشتری مدار برای حل شکایات، و تشویق کارکنان در جهت بهبود

 مهارتهای کارکردن با مشتریان، و فراهم کردن پایه و اساسی برای بازرسی وتجزیه وتحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به شکایات، حل شکایات، و بهبودهای ایجاد شده فرآیندی .
سازمانها مایلند فرآیند رسیدگی به شکایات را در ارتباط با علائم رضایت مشتری از رفتار و فرآیندهای حل اختلاف بیرونی بکار گیرند .

این استاندارد بین‌المللی ( رضایت مشتری ISO 10004 ) با ISO 9001 و ISO 9004 سازگار است و اهداف این دو استاندارد را در بکارگیری کارا و اثربخش یک فرآیند رسیدگی به شکایات پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند بطور مستقل استفاده شود .

استاندارد ایزو 9001
Close

استاندارد ایزو مدیریت کیفیت

700,000 تومان

ISO 9001:2008 نحوه مديريت بر سازمان براي تامين نيازمنديها و انتظارات مشتري و الزامات قانونی را در برمي گيرد و مستقل از اندازه سازمان و نوع محصول يا خدمت براي كليه بنگاهها و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی كاربرد دارد. این استاندارد الزاماتی برای طرح ریزی و اجرای سيستم مديريت كيفيت سازمان را بیان می کند كه با تمركز بر کلیه فرایندهای و فعالیتهای موثر در کسب و کار (نه تنها محصولات و خدمات جاری ) حداقل شرایط و تمهیدات لازم برای موفقیت و تعالی سازمان فراهم شود. بدیهی است استقرار این استاندارد گام اولیه است که استقرار سایر استاندارد هاي ISO و نظام های تعالی سازمان نظیر EFQM را آسان تر می کند. در ویرایش جدید این استاندارد ( 2008 ) تغییراتی در محتوای استاندارد ، با توجه به نتایج حاصل از بررسی درخواست های کاربران، همچنین مطابقت بیشتر با سایر استاندارد های خانواده ISO 9000 ونیز هماهنگی بیشتر با استاندارد ISO 14001:2004 ، نسبت به ویرایش قبلی(2000) داده شده است.

چرا به سيستم مديريت كيفيت ( ISO9001:2008 ) نيازمنديم؟

سازمان ها با هر حجمي از فعاليت، تعداد پرسنل، ميزان و نوع توليد يا خدمات و سطح نيازهاي مشتريان، نيازمند يك مديريت جامع و هدفمند هستند. مديريتي كه قادر باشد با تمركز بر سازمان و تغييرات سريع نیازها و ریکردهای جامعه در سطح ملی و بین المللی، اهداف مناسب را تعريف كرده و استراتژي خود را جهت دستيابي به اين اهداف تعيين نمايد. ISO 9001:2008  به دنبال آن است تا با استفاده از جديدترين مفاهيم مديريت و بكارگيري تجربيات جهاني، اشتغال ذهني مديران را كاهش داده و يك سيستم هدفمند را طراحي نمايد. مديران موفق با كمترين كار، بهترين نتيجه را تامين مي كنند. دخالت مستقيم در امور كم اهميت، سطح تمركز مديران ارشد را كاهش داده و وظايف نظارتي را تحت الشعاع قرار مي دهد. شرايط و قوانين جامعه به سرعت در حال تغيير است. تمركز بر اين تحولات و تبيين استراتژي هاي متناسب، نيازمند فارغ شدن مديران ارشد از امور جزئي سازمان و تعيين كاركرد بهينه سازمان است. مشكلات پرسنلي، حجم بالايي از مشغله هاي ذهني مديران را تشكيل مي دهد و ISO 9001 مي تواند راهگشاي اين قبيل مشكلات باشد.

XTEMOS ELEMENT

AJAX PRODUCTS TABS CAROUSEL

Featured
  • Featured
  • Cooking
  • Furniture