اطلاعات، سیستم ها، شبکه ها و رویه های پشتیبانی تصمیم، از دارایی های مهم سازمان می باشند. محرمانه بودن، جامعیت و دقت و در دسترس بودن اطلاعات می تواند تاثیر فراوانی بر سودآوری، کارآیی، رقابت پذیر، قانون پذیری و افق عملیاتی سازمان داشته باشد.

 سازمان، سیستم های اطلاعاتی و شبکه های ارتباطی شان به صورت روز افزون هدف تجاوزات امنیتی قرار گرفته اند. این تجاوزات دارای گستردگی فراوانی می باشد. به صورتی که از طریق سوء استفاده افراد از سیستم های رایانه ای، جاسوسی، خرابکاری، وندالیسشم و حتی سیل و آتش سوزی اثرات خود را به سیستم وارد می آورند. خرابی حاصل از حوادث مختلف از قبیل ویروس های کامپیوتری، هک کردن اطلاعات و حملات مبتنی DDOS به صورت روزمره بوجود می آیند و بیشتر و بیشتر می شوند و حتی روز به روز پیچیده تر می گردند.

شما با تهیه این پکیج به راحتی میتوانید کلیه اقدامات لازم جهت امنیت اطلاعات سازمان خود را انجام دهید وعلاوه امنیت اطلاعات سازمان خود از کیفی و استاندارد بودن اطللاعات سازمان خود اطمینان کامل داشته باشید.

علاوه بر این شما با تهیه این پکیج میتوانید از انتخاب دقیق کارشناسان ایزومستر برای مدارک بین المللی که شامل یک گواهینامه از کانادا یک گواهینامه از انگلستان و همچنین یک گواهینامه از آلمان می باشد به همراه تخفیفات ویژه استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *