مشاوره ایزو

استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری

در عصر جدید، وفاداری مشتری به محصول ارائه شده یک فاکتور مهم برای دستیابی به تجارتی پرسود می باشد. بنابراین، ISO اقدام به تدوین یک سری استانداردهایی نمود که به سازمان ها برای طراحی، نگهداری و توسعه رضایتمندی مشتری از طریق رویکردی نظام مند کمک می کند. این استاندارد مربوط به وعده هایی است که شرکت و یا سازمان در قبال رفتار خود حین ارائه محصول و یا خدمات به مشتری می دهد.
ایزو 10001 برای هر سازمانی فارغ از نوع، انداره و محصول ارائه شده می باشد.
تعدادی از دلایلی که سازمان به حصول اطمینان از رضایت مشتری از خدمات خود نیاز دارد در زیر آمده است:
91 درصد از مشتریان ناراضی به هیچ وجه دوباره حاضر به خرید از شما نمی باشند.
به ازای هر مشتری که علنی ابراز ناراحتی می کند، 26 نفر دیگر هستند که به خود زحمت اعتراض را نمی دهند.
70 درصد از مشتریانی که ابراز نارضایتی می کنند، در صورتی که مشکل آن ها را حل نمایید، حاضر به استفاده مجدد از خدمات شما هستند.
تقریبا 70 درصد دلایل قابل تشخیص نارضایتی مشتری به کیفیت خود محصول وابسته نیستند، بلکه دلیل اصلی در کیفیت ضعیف سرویس دهی می باشد.
هزینه جذب مشتری جدید تقریبا 5 برابر هزینه نگهداری مشتری قدیمی است.

در صورتی که نیاز به مشاوره و استقرار فیزیکی استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری توسط کارشناسان ایزو مستر دارید می بایست از سربرگ فروش و خدمات گزینه مشاوره ویژه را انتخاب نمایید.

جهت اخذ گواهینامه ایزو بین المللی کشور یا AB مورد نظر خود را با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر انتخاب نمایید این مبالغ مربوط به سایز سازمان کوچک و متوسط میباشد در غیر این صورت با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

دیدگاه ها:

درخواست های ثبت شده

سبد خرید خالی است

عضویت در خبرنامه سایت

ایمیل خود را وارد و کلید اینتر را فشار دهید
آموزش مجازی

 

شناسه ملی اینترنتی

 

راهنمای مسافرت، مهاجرت، بورس تحصیلی